Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sammyoo schreef:Staat erg weinig in het bericht over de achtergrond van het te testen middel, onderzoeksopzet en onderzoeker. Doet me denken aan een commercieel bedrijf wat straks gaat adverteren met de tekst 'Onderzoek heeft uitgewezen dat ons product helpt tegen zomereczeem'.
Ik heb twee eczemers maar ben niet van plan om me hiervoor op te geven.
fleurtjeuh schreef:Even op hun website kijken kan ook he?
En wat kan je verliezen? T zal het eczeem niet erger maken lijkt me.
fleurtjeuh schreef:Bedrijf is niet van mij, en heb er verder ook niks mee te maken, je hoeft mij er dus niet op aan te spreken.
Ik heb het alleen gedeeld voor de mensen die het wel willen proberen.
Sammyoo schreef:fleurtjeuh schreef:Even op hun website kijken kan ook he?
En wat kan je verliezen? T zal het eczeem niet erger maken lijkt me.
Waar staat het op de website? Ik zie nergens een inhoudelijk onderbouwing staan over de werking van het te testen voer of over de onderzoeksopzet, maar misschien kijk ik er overheen.
Wat kan je verliezen? Dat je als wanhopige paardenbezitter meewerkt aan de verkoop van het zoveelste flauwekul middel waar weer eens iemand probeert geld aan te verdienen. Er worden bakken met geld verdient aan onze eczemers.
Universiteiten over de hele wereld zijn op zoek naar oplossingen voor zomereczeem. Denken jullie nu echt dat dit bedrijfje die oplossing heeft?