Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lynn_Nikita schreef:hectare of 3 voor 3 shets, weet je dat heeeel zeker dat zijn 3 voetbalvelden namelijk. Als dat zo is lijkt mij dat dit voldoende is deze winter, met het warme weer heeft het gras nog lang gegroeid
ilaan schreef:Lynn_Nikita schreef:hectare of 3 voor 3 shets, weet je dat heeeel zeker dat zijn 3 voetbalvelden namelijk. Als dat zo is lijkt mij dat dit voldoende is deze winter, met het warme weer heeft het gras nog lang gegroeid
Een bunder is 2 voetbalvelden (100x100) dus zou 3 bunder uitkomen op 6 voetbalvelden.
Ik denk dat je er voor dit jaar wel uit zult komen met alleen dit gras. Het heeft erg lang kunnen groeien vanwege de hoge temperaturen dit jaar.

Sizzle schreef:Met 3 shetjes op zoveel grond zou ik me niet zozeer bezig houden met bijvoeren maar met hoe ik ze op gewicht kan houden in de zomer![]()
Waarschijnlijk krijgen ze het niet bijgegeten. Dan kun je ook een deel hooien.
Lil_shorty schreef:ja die krijgen ze al .
ja het is mega duur 200 per maand voor weiland voor 3 shettten maar thuis is het gewoon niet te doen nu alles is kapot gelopen en te veel modder dat vind ik zielig
dan maar even duur en staan ze tenminste droog
geerke schreef:3 hectare?Das veel...alleen zit er niets meer in het gras wat voeding betreft,natte kledderzooi.
Ik zou ze op een kleiner stuk zetten en hooi bijvoeren,en een vitamine en mineralen supplement.Krijgt mijn shet ook.Die heeft alleen een klein stukje land,60 m bij 60m....krijgt beetje hooi erbij en die is al ''rolbaar''.Zonder gras
geerke schreef:ik zou ze thuis houden en hooi bijvoeren.Hebben ze een schuilplek?Misschien kun je ervoor wat zand storten?Voor 1 maand geen huur van 200 euro heb je aardig wat zand en hooi