He, dierenarts kon niets vinden? Wat heeft die onderzocht dan? Is er een afschraapsel genomen?
Hoe is de huid eronder, droog of nattig? Miz kan het schimmel zijn (maar als je goed hebt gewerkt met imaverol zou dat weg moeten zijn), rainrot (maar het lijkt net te droog en imaverol zou ook die bacterie deels moeten kunnen aanpakken) of ringworm (maar daar zou imaverol ook bij moeten werken).
geerke
Geplaatst: 03-01-16 21:39
is dat dezelfde dierenarts die ziet dat de bult op zijn knie kalk is en dat je er vooral flink mee moet blijven rijden? Tijd voor een andere
Laatst bijgewerkt door Puck1994 op 24-06-25 06:16, in het totaal 1 keer bewerkt
piepenfiets
Geplaatst: 03-01-16 21:44
Okay...ik dacht daar kijk ik even naar zoiets heeft Harvest ook.. wij hebben Shapley's MTG staan,stinkt als een beer(zwavel) maar is het proberen waard.Feel free to ask als we op stal zijn. Gr. Vos,vos en spanjaard
Schurft of een schimmel denk ik. Hoe heb je de imaverol gebruikt? Heb je de dekjes/dekens/borstels er ook mee behandeld? Ik zou het paard ook even iets geven voor een betere weerstand
Bamii
Geplaatst: 03-01-16 21:56
Mijn paard heeft ook zo iets, maar dan meer op de benen. Vorig jaar ook op het lijf, maar dit jaar blijft het gelukkig laag. Dierenarts kon bij mij ook niks vinden en wassen met allemaal goedjes helpt wel iets maar niet genoeg. Ik behandel het nu met mokzalf.
Jeukt het ook?
Puck1994
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-16 21:57
Piepenfiets top dank je! Er komt alseer een paar haartjes op maar met imaverol moet je toch al snel verschil zien.. Jildau ik ga even kijken thanks Alles is idd gewassen en volgens mij jeukt het niet. Althans, harvest jeukt of schuurt niet
De mijne heeft dit ook gehad. Het was een schimmel. Heb een paar keer met imaverol gewassen en is weggegaan, maar ook niet direct. Lijkt heel veel op de plekjes die mijn pony had