Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Shirley schreef:Met alle respect zou ik een dergelijk belangrijke vraag ook liever neerleggen bij een erkende hoefsmid of paardenkliniek
geerke schreef:Shirley schreef:Met alle respect zou ik een dergelijk belangrijke vraag ook liever neerleggen bij een erkende hoefsmid of paardenkliniek
ik zie toch ook weleens foto's van hoeven die om te huilen zijn....behandelt door een erkend hoefsmid
helaas wel, ken hier in de buurt maar al te goed een smid die opleiding in deurne heeft gedaan.
HorsesWoman schreef:Beste mede bakkers,
Ik ben opzoek naar iemand die vol overtuiging kan zeggen dat hij of zij echt veel verstand heeft van hoeven en de stand van de hoeven.
Iemand die zich meld en die ik via een Pb kan benaderen?
Reden voor deze vraag via Pb is dat het niet mijn paard is en ik toestemming heb dit te overleggen maar alleen via Pb.
Wie oh wie kan me helpen?
X
Babootje schreef:Shirley schreef:Met alle respect zou ik een dergelijk belangrijke vraag ook liever neerleggen bij een erkende hoefsmid of paardenkliniek
Inderdaad..... En al helemaal niet aan het legertje natuurlijke bekappers hier.
Babootje schreef:Shirley schreef:Met alle respect zou ik een dergelijk belangrijke vraag ook liever neerleggen bij een erkende hoefsmid of paardenkliniek
Inderdaad..... En al helemaal niet aan het legertje natuurlijke bekappers hier.