Ik ben ook al eens bij een homeopaat geweest, die bevestigde voor mij een slechte weerstand en een slechte rechter long. Deze infectie is overigens vooral links aanwezig helaas.
Zodra het weer veranderd, er stress is, etc etc geef ik druppels voor de weerstand. maar dat helpt blijkbaar niet altijd
Ze is ook super snel gestrest wat niet helpt (hier krijgt ze ook dingetjes voor). Maar goed. We gaan nu dus waarschijnlijk naar de kliniek. Ik heb de longen nooit van binnen laten bekijken. Dus toch maar eens een BAL-spoeling.
Ik ben heel benieuwd naar ervaringen. Hoe gaat het in zijn werk, hoe hebben jullie het ervaren, moet je paard onder narcose, en vooral benieuwd naar de uitkomsten van dit en of het echt een verschil heeft gemaakt, je er wat mee kon en het wat heeft toegevoegd.
Wat voor klachten hadden jou paard, en heeft een BAL spoeling antwoord kunnen geven op een groot vraagteken? Wat kan er zo al uitkomen?
Verder ben ik ook benieuwd naar de kliniek waar jullie zijn geweest. Ik twijfel over Utrecht of Raaphorst in Wassenaar. Met de laatste heb ik zeer goede ervaringen met een beenblessure. Utrecht ben ik nog niet eerder geweest.
Kom maar op met die ervaringen
Zodat ik een beetje weet wat ik kan gaan verwachten....
Meestal lukt het wel zonder zeiden ze me toen.