Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Eline_S_S schreef:Ik ook. Maar zij is wel vaker moe, als zij bijv. een paar dagen achter elkaar actief heeft gereden, of een nachtje niet goed heeft geslapen. Het zou dus ook heel goed kunnen dat ze een onrustige nacht heeft gehad (was hier slecht weer afgelopen nacht) of dat ze moe is omdat ze de afgelopen dagen veel aandacht heeft gehad. Morgen kan ik er niet heen ivm kerst, maar stalgenootje houdt een oogje in het zeil. Als zij zondag nog moe is, komt het dus niet van een slechte nacht/veel aandacht, en bellen we de DA
Eline_S_S schreef:Ze staat 24/7 op het land, en in de modderige tijden (zoals nu) en droge, warme tijden krijgt ze hooi bijgevoerd. Ook krijgt ze elke dag na het rijden een half schepje biks met een scheutje lijnzaadolie er doorheen. Ze wordt eens in de 3 maanden ontwormt. Volgens haar oude eigenaren is ze gevoelig voor verkoudheid en griepjes etc. Heeft verder nooit voor problemen gezorgd dus verder ook niks mee gedaan. Meestal als ze wat snotterig was, was ze er na een paar dagen alweer overheen. Morgen of overmorgen wordt de DA gebeld, ik doe mijn verhaal bij hem, en dan kan hij wel beslissen wat nodig is.
Joolien schreef:Ik weet niet if een griep wel bestaat bij een paard? En slecht slapen van een paard bestaat niet echt. Dat een paard een paar dagen sloom is door hard werken ook niet mits je haar niet over de kop rijdt natuurlijk.
Als het morgen hetzelfde of erger is, zou ik sowieso bellen.