Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jet schreef:Verstandig dat je ook zijn borstels en beenbeschermers in de bye-mite hebt gewassen. Herhaal je dit nog na zoveel dagen? Op de verpakking of bijsluiter zal vast wel staan na hoeveel dagen je het nogmaals moet doen, dat zou ik wel doen. En dan na zoveel dagen nog een keer, dan moet hij toch wel van die mijt af zijn als dat het al is.
Is er bekend wat er toen mis was toen hij dat vocht in zijn buik had gekregen, wat daar de oorzaak van was? Wat is daar toen tegen gedaan om het te verhelpen?
Echt dat trappen richting buik/koker hoort niet bij een mijteninfectie, dan is het meer stampen naar dezelfde plek als waar het been stond zeg maar ( ongeveer). Of het ene been over het andere been schuren, dat zie ik ze ook wel doen. Ik hoop voor je dat het wassen van zijn koker voldoende helpt, heb je dat al vaker gedaan?
Hoe oud is hij eigenlijk?
Hoe ziet hij er verder uit? Goed op gewicht, goed in zijn vacht, niet schuren met manen of staart? Hoe is zijn gedrag met poetsen, ook als je onder zijn buik poetst?
Ik blijf maar vragen, maar zo komen we er misschien toch achter wat er mis kan zijn.