Verkooppunt Strucomix Pony

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Minimus

Verkooppunt Strucomix Pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 12:09

Om naast de vitaminen bij te voeren ben ik op zoek naar een verkooppunt (niet online) in de omgeving van Nijmegen van Cavalor Strucomix pony.

Ik moet een muesli hebben die niet aanzet, geen extra energie levert maar wel smakelijk is. Paardlief heeft weer een fase dat ie zijn normale vitaminebrokjes (die er normaal met smaak in gaan :') ) niet hoeft. Dus wil ik het een klein beetje mengen (puur voor de geur en smaak).

Weet er iemand een verkooppunt in Gelderland midden?

Shirley

Re: Verkooppunt Strucomix Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 12:52

Hier wordt het bij de Boerenbond/Welkoop/PetsPlace-winkels verkocht of is het te bestellen.

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 12:57

Dank voor je antwoord! Er zal denk ik een verschil zitten in het aanbod van de winkels of niet? Ik zal even gaan zoeken op de websites van de boerenbond en welkoop hier in de buurt.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 12:58

Ongetwijfeld, maar ze kunnen het altijd voor je bestellen :j

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 15:30

Ik heb alle welkoop/boerenbond/pets place winkels afgebeld maar nergens ligt hij op voorraad -O-

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 15:31

Ze kunnen het toch wel voor je bestellen?
Dat duurt hier maximaal twee dagen :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 15:33

Hebben jullie ook een Horta in de buurt?? In België verkoopt die winkel ook Cavalor. Ik geloof dat er ook verkoopspunten te vinden zijn via de website.
Ik geef ondertussen fiber force van Cavalor. Dit is nog een vrij nieuw product (+/- 2 jaar op de markt), speciaal ontwikkeld voor paarden en pony's die zeer eiwitgevoelig en suikergevoelig zijn.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-12-15 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 15:39

Ik gok de Molenwei in Bemmel.

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 15:52

@shirley. Ik ga straks weg :( Dus dacht ff gauw wat eetbaars halen zodat ie toch z'n vitamientjes krijgt {:)-:(

@Sandra. In Nederland helaas geen Horta in de buurt hier. Ik hoor wel eens dat ze die fiberforce juist niet zo eten, en ik zoek juist iets lekkers maar niet zo'n suikerbommetje. Iets waar ik naar de dierenwinkel voor toe kan en kan halen.

@Kamsel. Ik heb ze even gebeld, vrouwtje gaat even verder bellen naar de eigenaar met de vraag en of er een net zo lekker maar wel gezond alternatief is. Bedankt voor de tip!