Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik moest van hem stappen, want hij liep nu enkel nog wat stijf doordat hij zo anders heeft gestaan en hij niet echt de jongste meer is. toen liep hij eenmaal weer normaal en ben ik weer een beetje gaan longeren met hem (gewoon aan het halster) zodat hij toch een beetje beweging kreeg, hij stond nog wel elke dag 6 uur op een hele kale wei en liep daar zelf ook een beetje heen en weer, en de grond was nat dus het koelde ook nog. we zijn gestopt met de pijnstillers, en keken hoe hij daar op zou reageren, hij ging weer slechter lopen en hadden afgesproken dat we de pijnstillers even vol gingen houden tot dat hij echt goed ging lopen. ik denk dat hij ngo 3 weken met pijnstillers heeft gelopen en we zijn weer gestopt, toen ging het heel goed, en na een paar weken kreeg hij in eens weer een terug val toen heb ik echt na zitten denken of hij het wel waard was al die pijn, want hij had zo goed zijn best gedaan in zijn leventje, ik heb hem toch gespaard, want ik kon hem niet laten gaan, adri is er nog een keer bij geweest en heeft hem weer een keer op nieuw gedaan, en na dat hij voor het laatst is geweest is het eigenlijk weer normaal. ik heb hem met pensioen gedaan, nadat hij hoefbevangen is geraakt. ook omdat hij al zo oud is en hij heeft het verdiend, hij loopt nu weer goed, en hij staat sinds gisteren weer op de wei, want nu is de grond niet meer zo hard, toen stapte ik hem alleen maar, en mocht hij los in de binnenbak, hij vond het heel leuk en bokte zelf en rende in volle galop naar achteren!