Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sizzle schreef:Sarcoides zijn een erfelijke immuunreactie tegen koeien papilloma virussen die door door bijtende insecten zoals vliegen en dazen worden overgedragen.
Schimmels zijn dus erfelijk meer belast dan anders-gekleurden waarschijnlijk...aangezien sarcoïden toch meer bij schimmels voorkomt?
tot op heden met goed resultaat ( zal ongeveer 3 jaar geleden zijn ). SilvanoN schreef:Heb je ook de tuja pillen uit engeland geprobeerd, of kruiden die van binnenuit de sarcoid bestrijden?
Ik heb Kurkuma met lijnzaadolie en zwarte peper gevoerd en de sarcoid viel eraf na een paar maanden. Eerlijk, hij lijkt ook weer trrug te komen, maar is nog heel klein.
Pandora2 schreef:Sizzle schreef:Sarcoides zijn een erfelijke immuunreactie tegen koeien papilloma virussen die door door bijtende insecten zoals vliegen en dazen worden overgedragen.
Dit wist ik ook niet ! Weer wat bijgeleerd !Schimmels zijn dus erfelijk meer belast dan anders-gekleurden waarschijnlijk...aangezien sarcoïden toch meer bij schimmels voorkomt?
Ik heb hier 2 sarcoïden behandeld met de Virex creme van Hilton Herbs...wel 8 maanden gesmeerdtot op heden met goed resultaat ( zal ongeveer 3 jaar geleden zijn ).
Die zalf is ook op basis van Tuja als ik mij niet vergis...
Misschien kan je dit alsnog proberen ? Is niet pijnlijk voor het beest.

) Pandora2 schreef:Ah oké, melanomen dus...![]()
Virex creme heb ik destijds bij Hilton Herbs in Engeland zelf besteld, maar als ik mij niet vergis, kan je het ook online bestellen in NL, weet alleen niet meer waar...agradi misschien ?
Vanuit Engeland gaat ook goed, mits je online kan betalen...anders zijn de banktransferkosten nogal duur
Edit; Magicsspirit.nl verkoopt het ook zag ik. Ik heb het in combinatie met de Immunogold gegeven van Hilton Herbs.

Sjolvir schreef:I joined the club.. Heb een 4 jarige die tot een maand geleden 1 sarcoid had, helaas lijkt er nu 1 op haar neus te zitten.
Baal ook als een stekker.
Deze ga ik uiteraard weer behandelen indien nodig, maar als het er elk jaar 2 worden gooi ik de handdoek denk ik ook in de ring, simpelweg omdat de behandelingen doorgaans niet echt prettig zijn.
(Die op haar been binnenkant bovenbeen is nu weg, met knottenbelt zalf, wond is nog genezende, maar is dus proces vanaf 10 juli en nog niet helemaal genezen)
De hier genoemde virex is ook met wat googlen elders te vinden, of het werkt? Kan me er niets bij voorstellen, maar als andere optie is niet behandelen vind ik het wel een optie.
Echter sarcoiden waar ik nog wat mee wil blijf ik van af met andere middelen dan die die zich bewezen hebben en voor nu gooi ik de handdoek nog niet in de ring.
(ook al heb ik nu de duurste fjord ever ondertussen geloof ik)
SilvanoN schreef:Virex hielp bij mij niet. Kurkumapoeder bij pit&pit.nl gehaald. Is niet duur.
Ik heb ook rauwe honing gesmeerd. Wat uiteindelijk geholpen heeft weet ik niet.
Ik geef ook zeewier voor vitaminen en mineralen
hannatjuh schreef:Volgende week komt er bij mijn paard een acupuncturist langs om haar te behandelen van een flinke sarcoïd.
Dit is een acupuncturist die veel ervaring heeft met sarcoïden en acupunctuur. Misschien is dat ook een optie voor jou? Of je kan natuurlijk even afwachten wat het bij mijn paardje gaat doen
Sjolvir schreef:Jij bent al jaren onderweg blijkbaar, vind ik knap.
Vind het nu al niet leuk meer en ben net bezig.
Is zo sneu voor die paarden, de behandeling.