aloë vera of tea tree olie/gel/shampoo.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ingrid_93

aloë vera of tea tree olie/gel/shampoo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-15 12:59

Mijn vraag is wat het verschil is tussen aloë vera en tea tree, en wat jullie ervaringen zijn?

Ik ben van plan dit te gebruiken voor een fries die de manen af heeft geschuurt.
Castor olie (wonder olie) heb ik al geprobeerd, ik geloof best dat dit goed spul is maar ik vindt het echt mega dik en plakkerig. De fries houd ook nogal van rollen dus ja dan weet je het wel. :')

Hoor (lees) graag jullie meningen!

alfie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 13:18

Zoals ik het begrijp ik aloë vera verzachtend/haalt irritatie weg en helpt het bij herstel, tea tree heeft ook een insect werende werking door de geur. Er zijn genoeg gels en shampoos op de markt dus misschien is het handig om daarop je keuze iets te baseren?

alfie2009

Re: aloë vera of tea tree olie/gel/shampoo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 17:24

Overigens heb ik fijne ervaringen met een gel met dode zee mineralen, ik weet het merk alleen even niet meer.. Dat trok ook snel in en de huid werd er rustig van.

ingrid_93

Re: aloë vera of tea tree olie/gel/shampoo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-15 23:01

Er zijn inderdaad erg veel gels enz op de markt, dat maakt het nou juist zo lastig haha! Aloe vera en tea tree sprongen er voor mij wel uit, maar lees ook goeie dingen over derfen.

Ik ga het paard in het voorjaar starten, het moet dus geen plakkerig of knoeispul zijn :)