Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
).stefje schreef:Ik geef mijn oudere 1,62 KWPN merrie al jaren glucosamine van het Kruidvat (ik voer meestal die incl. MSM). Ik wissel ook wel af met die van de Hema, het is maar net welke er in de aanbieding is. Ik heb eens wat berekeningen gemaakt met informatie van diverse sites. Ik voer haar nu 8 pillen per dag (ben begonnen met iets van 10 dacht ik). Ik merkte binnen enkele weken verschil in soepelheid, en wie mij kent weet dat ik volstrekt niet van de poedertjes en alternatieve dingen ben... Ze is nu 28 en ik rijd nog steeds (weliswaar nauwelijks/niet meer dressuren meer in de bak, meeste tijd naar buiten, even loskomen en meestal gaat het motortje dan snel aan).
Mijn antwoord op je vraag is dus zeker wel 'ja' als je de dosis maar aanpast, een paard is immers geen mens.
Duhelo schreef:stefje schreef:Ik geef mijn oudere 1,62 KWPN merrie al jaren glucosamine van het Kruidvat (ik voer meestal die incl. MSM). Ik wissel ook wel af met die van de Hema, het is maar net welke er in de aanbieding is. Ik heb eens wat berekeningen gemaakt met informatie van diverse sites. Ik voer haar nu 8 pillen per dag (ben begonnen met iets van 10 dacht ik). Ik merkte binnen enkele weken verschil in soepelheid.
Mijn antwoord op je vraag is dus zeker wel 'ja' als je de dosis maar aanpast, een paard is immers geen mens.
en als je de prijs van het kruidvat dan vergelijkt met de prijs voor een paardenproduct, kom je dan per dag ook goedkoper uit of is het hetzelfde?