Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xnicotina schreef:Ik laat ze nu maar begaan, ze zal eerdaags wel stoppen, dan kan de plek weer genezen.
Had alleen sudo liggen als beste optie, mocht er iets zijn wat beter is, haal ik dat liever
karev schreef:Waarschijnlijk schraal Door de urine. Hier ook 1x meegemaakt na veel wisseling in zeer korte tijd. Mijn merrie was helemaal schraal tussen de achterbenen en bij uiers. Zolang ze zo hengstig was heb ik er uier zalf in dikke laag opgedaan om het "waterdicht" te maken. Toen hh over was schoon gewassen en laten helen.
tamary schreef:xnicotina schreef:Ik laat ze nu maar begaan, ze zal eerdaags wel stoppen, dan kan de plek weer genezen.
Had alleen sudo liggen als beste optie, mocht er iets zijn wat beter is, haal ik dat liever
Sudocreme is voor schrale billetjes door bv bijtende urine bij baby's die nog in de luiers zijn. hengstige merrie die constant nat is van de urine is vergelijkbaar wat probleem betreft. Je hebt dus al de beste optie gebruikt.