Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
YvvvWedg schreef:Ik zou toch als ik jou was elk jaar een tandarts laten komen. Weet niet wanneer hij voor het laatst is geweest om je paardje te doen? Maar ook al rij je er niet mee is het toch verstandig om het gebit te laten komen. Als je de tandarts laat komen kan je ook met hem overleggen wat hij denkt dat noodzakelijk is bij jou paardje..
magicmist schreef:dure tandarts. 105 euro voor alleen vijlen.
ik ben rond de 70 euro kwijt. afhankelijk of er verdoofd moet worden.
mijn welsh had een tijd geleden een uitgebreide behandeling nodig en dat kostte me 120 euro incl de verdoving
Joolien schreef:Sterker nog, ik zou zolang je paard blijkbaar geen problemen heeft, er niks aan doen. Als hij goed eet, met rijden geen rare dingen uit haalt oid het gewoon lekker zo laten.
Joolien schreef:Sterker nog, ik zou zolang je paard blijkbaar geen problemen heeft, er niks aan doen. Als hij goed eet, met rijden geen rare dingen uit haalt oid het gewoon lekker zo laten.
GMekkes schreef:Je bent dus altijd te laat op het moment dat je wel wat merkt, als je überhaupt al iets merkt.