Eqilin Balancer of formula 4 feet

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjafrane

Eqilin Balancer of formula 4 feet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-15 10:50

Wie heeft ervaring met 1 van deze suplementen? Ik kan niet goed kiezen welke ik aan mijn pony zal gaan geven.

Welke is fijner?

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 11:58

Sjafrane

Re: Eqilin Balancer of formula 4 feet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-15 12:14

Ze krijgt alleen hooi. En is aan geraden door de dierenarts

Anoniem

Re: Eqilin Balancer of formula 4 feet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:20

Ik voer Formula 4 Feet en ben daar erg tevreden over. Natuurlijk hebben we ook andere dingen verbeterd toen ik mijn paard een kleine 3 maanden geleden kocht, maar mede door die Formula 4 Feet had hij in twee maanden tijd compleet herstelde bloedwaardes en geen lever en nierproblemen meer. Qua hoeven durf ik niets anders te zeggen dan dat ze goed groeien, vooral de hoefwand. Ik hoop dat de hoefzool ook steviger en minder gevoelig gaat worden, maar omdat we nog niet de juiste manier van bekappen gevonden hebben (loopt steeds kreupel als de bekapper is geweest) verhard ik de zool nu nog eens per twee weken kunstmatig met Huffestiger en dat werkt goed.

Het enige nadeel: het is duuuuuur. :o
Voordeel is weer dat er geen selenium in zit, en aangezien [***] toen ik hem kocht een overdosis vitamines en mineralen had gehad vond ik dat wel zo veilig aangezien dat het snelst giftige mineraal is.