Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lovelygirly schreef:Ontwormen wanneer nodig ! Heb geregeld de veearts op bezoek gehad de afgelopen maanden ! Dus daar ligt het dan niet aan ...
Ze krijgt verder geen supplementen !
Staat 24/7 buiten en krijgt dagelijks wortels/appels en of slobber !
Laatste keer koliek is het ritje lienden geweest , en daar is echter helaas niks uitgekomen
Veearts heeft het nu gehad over een internist waar ze waarschijnlijk heen moet omdat ze al 2 jaar zo aan het sukkelen is met koliek ...
Moet er wel bij zeggen dat ze normaal eet en ze geen diaree meer heeft of amper
Maar die buik , nog nooit zo erg geweest dat ik nog niet eens de deken mag af halen of dat het zo lang zo pijnlijk is gebleven
We zijn nu 5 dagen verder ondertussen ...
Jet schreef:Staat ze op gras en zo ja, op wat voor gras? Kort, lang, veel gras, weinig gras? Krijgt ze hooi of voordroog bijgevoerd? Verder heb ik dezelfde vragen als Geerke en Casarell. Ik vind het raar dat jouw DA je zo lang laat aanmodderen, want zo komt het op mij wel over.
Heeft ze verder nog verschijnselen dan behalve dat ze niet aangeraakt wil worden bij haar buik, dat ze het dek niet af wil, dat ze niet getemperatuurd wil worden? Schraapt ze, gaat ze af en toe liggen, draaft ze zomaar in de wei, staat ze zielig in een hoekje? staat ze overigens nog met andere paarden en zo ja, hoe lang staat ze met deze paarden samen?