Bij deze wil ik even reageren op de beschuldigingen die een lid hier geplaats heeft, er zit een slot op dat topic dus daar kan ik niet meer reageren. Dan maar zo, want ik wil dit toch echt even gezegd hebben.
Dit lid beschuldigd een hoefsmid ervan ongewenst een jaarling uit de stal getrokken te hebben om te bekappen, ze beschuldigd hem ervan overal kritiek op te hebben en alleen maar negatief rond te lopen enz. enz.
Ik ken deze stal, ik ben op de hoogte van haar 'beleid' en ik weet dat dit allemaal onzin is. Zij kan niet tegen kritiek, ook niet als het normaal besproken wordt, zij kan er niet tegen dat klanten van haar hun eigen weg willen in slaan, wat betreft omgang met paarden en nu dus de hoefsmid. Zij denkt alles te weten en doet zich hier voor als een aardige pensionhoudster, maar ze is een vreselijk zielig mens. Als de hoefsmid komt dan gaat ze hem de les staan lezen, zij weet het beter..ze haar pensionklanten onzeker met haar 'wijsheden'. Als
je bepaalde voeding aan je paard wilt geven komt zij zich ermee bemoeien, als je op een bepaalde manier met je paard om wilt gaan komt zij even vertellen hoe het wel moet! Je moet je tong afbijten daar, anders red je het niet. Alles wat je gaat doen zit zij met haar neus bovenop, totaal geen respect voor een ander of iemand privacy.
Hell! En jullie trappen in haar verhalen...Ze is zelf fout bezig, en niet alleen hiermee..en dat weet ze zelf donders goed. Heel veel pensionklanten die daar al zijn vertrokken, moet je die eens horen over haar! En dan een ander verwijten dat iemand goed voor de dag wil komen door anderen af te zeiken, wat doet zij hier dan? Een ander verwijten dat alles wat ze doet verkeerd is en negatief, hahaha, dat is precies wat ze zelf doet!
Iedereen neemt maar klakkeloos van haar aan dat dit allemaal echt plaats heeft gevonden, ik kan het niet geloven, zie je het al voor je? als die smid zo te werk zou gaan dan zou hij toch geen werk meer hebben!?
Denk eens na mensen! en dan zo'n reltrapper ertussen die het schijnbaar persoonlijk op hem gemunt heeft..vraagt niemand zich dan af waarom dat is?
dom, dom, dom.
Ik zou het advies willen geven om eerst eens na te denken voor je wat oordeelt en opschrijft, het is wel erg dat op deze manier iemand kapot gemaakt wordt op gronden die niet eens op de waarheid berusten.