Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maajjkee schreef:ik heb ze omdat mijn paard tijdelijk op stal rust moest vanwege een blessure en snel last heeft van stal benen , bij mijn paard hielpen ze ontzettend goed ook op langer termijn, mijn paard heeft met die beschermers geen dikke benen meer gehad.
hoe de verhouding tegen over bandages is weet ik niet.
mirim schreef:Ja, ik zie goede resultaten met de stalbeschermers van Back on Track.
Ik zie het bij mijn eigen paard, maar hoor hetzelfde van mijn klanten . ( ik ben tevens dealer van Back on track, vandaar)
Als mijn paard een opgelopen been of benen heeft doe ik ze een paar uur om. Het been/ benen zijn weer dun en blijven dat dan.
Het voordeel van de beschermers ten opzichte van losse bandages vind ik het gemak van het omdoen, de stevigheid en de kans op afzakken, losraken is minim ...ik heb het nog niet meegemaakt in ieder geval.
maajjkee schreef:de benen bleven er normaal onder , mijn paard had een pees blessure vandaar dat ik hem gebruikt heb en nog steeds wel eens doe wanneer de benen door iets opgelopen zijn.
ze blijven mooi zitten niet te strak niet te los idd een beetje als transport beschermers! ik ben er erg blij mee.
mirim schreef:De beschermers ( alle producten van bot) zorgen voor een goede doorbloeding.
Mijn paard had vanmorgen een opgelopen been...geen idee wat de oorzaak is. Hij was niet kreupel en na het werk was het been ook dunner, behalve een plekje boven de kogel.
Daarom heb ik hem na het werk een bandage omgedaan.
Hij heeft vorige winter een keer stalbenen gehad. Hij heeft toen een paar uur de beschermers omgehad en zijn benen bleven verder dun.
Ze zijn niet heet eronder.
Als ik zwaar train gebruik ik de bandages van Back on Track. Na het werk bandageer ik af...zijn benen zijn dan wel nat ( maar de rest van zijn lijf ook ) maar super dun.
Mijn paard is heel duidelijk in wat hij prettig vindt of niet, maar de dekens en bandages van Back on track vindt hij duidelijk prettig.
. Ik ben benieuwd.