Maar omdat paard dus voor de rest hollands welvaren is, glimt als een spiegel (zonder poetsbeurt), sterker nog, ik er vanochtend nog heerlijk op heb buitengereden, wilde ik hier even naar ervaringen vragen.
Hier moet ik eerlijkheidshalve wel bij vertellen, dat zij dus van de week ineens op stal vol met de bulten van de contact allergie stond, dit blijkt voor nu van het stro te zijn en dus staat ze in kale box, sinds 2 nachten, dus geen bulten meer, maar waardoor de witte ochtendurine dus ineens echt heel duidelijk opvalt.
Nu ik er over nadenk, heb ik wel al eens eerder een soort wittige uitslag aan binnenkant van haar achterhoeven gezien, maar dit is dus duidelijk niet elke dag aan de hand, want gisterochtend, zag ik dus niets en toen was haar box dus ook al kaal. Ook zie ik deze vlek dus niet verschijnen in wei of paddock en ik loop alles elke ochtend helemaal na.
Ik ben dus wel (helaas) maar al te bekend met donkere urine en de daar bij behorende ellendige ziektes, maar ik heb dit serieus nog niet eerder gezien en google is niet mijn beste vriend, want ik kan er te weinig over vinden

P.S. Let niet op de donkere vlek, want die zit dus al vanaf het begin in die rubber mat...