Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik was de wanhoop nabij (en vele guldens lichter) en toen hoorde ik van de cortaflex
. Ik had zoiets dit is het enige wat ik nog kan proberen en hoop dat dit wel werkt. Hij had echt veel last, want liep op 3 benen als hij de stal uit kwam. Na 9 tot 10 weken cortaflex was hij goed en is dat gebleven
. Ik vertelde hem van de cortaflex en hij adviseerde me om vooral nooit te stoppen bij dit paard, omdat het echt ongelooflijk goed werkte. Dat vond ik leuk om te horen...
esther82 schreef:Fitzroy: bij van der Pigge in Haarlem hebben ze goede spullen. Zo ook glucosaminecomplex. Ze kunnen je daar ook van goed advies voorzien etc. Misschien de moeite waard om eens een kijkje te nemen. Ze hebben ook eenwebsite: www.vanderpigge.nl klik dan op de link 'dierendrogist'. Ik ben er een aantal keer geweest, en ben er zeer over te spreken.
) heb ik tot nu toe nog de beste ervaring met een heel lage dosering acetylsalicylzuur (= doodgewone aspirine) dat werkt uiteraard heel licht pijnstillend, en is daarnaast een bloedverdunner, dus heeft nog enige vorm van invloed op de doorbloeding rond je gewrichten.