Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ajesca123 schreef:Wat ik begrepen heb toen een paard van min tildren infuus kreeg is dat het er voor zorgt dat het actieve proces versneld wordt waardoor het sneller zal vergroeien.
Zodra spat vergroeit is hebben ze er over het algemeen op wat stroever beginnen geen last meer van.
Helaas bij mijn paard heeft het niet afdoende geholpen maar hoor en lees dat het bij veel paarden wel helpt
Yessy schreef:Hier ook goede ervaring met tildren, paard in kwestie krijgt binnenkort een nieuwe behandeling maar de vorige is al 4,5 jaar geleden. Je hebt ook paarden die het jaarlijks of zelfs vaker nodig hebben (duur!) of waarbij het niet of nauwelijks effect heeft. Bij een verder gezonde 9 jarige zou ik (als de financiële middelen aanwezig zijn) de behandeling zeker proberen maar ik weet niet of te voorspellen is wat de prognose is eerlijk gezegd.
Jeaulijn schreef:_sharonnn schreef:Hoe ik me nu voel, zal dat niet goed werken, het moet even bezinken, ben verbaal nu niet zo sterk![]()
De foto's krijg ik ook nog toegestuurd.
Dan kun je dat beter nog even niet doen nee. Maar je krijgt ook hier al veel reacties, dus je komt er vast uit.Succes!