ervaringen met soulmate nutrition producten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kimberlyve

ervaringen met soulmate nutrition producten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-15 08:58

Ik was erg benieuwd wie hier ervaringen mee heeft?
Ik ben op aanraden begonnen met een kuur muscle forte. Domste fout die ik ooit heb gemaakt gedrag van paard was zo negatief veranderd. Ik had hun gebeld maar het kon niet daarvan komen zeiden ze. Toch heb ik mijn eigen gevoel en op aanraden van de da gestopt met het geven van dit product. Ik ben nu 2 dagen gestopt en merk alweer zoveel verschil. Muscle forte is voor het ondersteunen en krachtiger maken van de spieropbouw. En heeft een anabole werking.

Ik weet dat het fout is geweest om dit te geven dus daar hoef ik niet meer op gewezen te worden.
Wel ben ik benieuwd naar andere ervaringen.

Jannepauli

Re: ervaringen met soulmate nutrition producten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 09:15

In hun omschrijving van het product staat dat het een hormonale werking heeft bij merries.. hoezo zeggen ze dan dat het niet aan het product kan liggen?

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-15 10:05

Jannepauli schreef:
In hun omschrijving van het product staat dat het een hormonale werking heeft bij merries.. hoezo zeggen ze dan dat het niet aan het product kan liggen?

Ik heb eigenlijk geen idee heb er ook niet op doorgevraagd. Heb daarna gelijk de da gebeld en die zij stoppen.

Voel me zo schuldig ook tegenover me paardje dat ik hem dat heb gegeven.

Als mensen anabolen nemen kunnen ze ook anders in gedrag worden.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 10:08

Pas op! Er staat niet dat er anabolen inzitten, er staat 'anabole werking kan hebben'. Een verkooptrucje denk ik. Ik zou, zonder de exacte samenstelling te weten, dit product ( en de nadere idem) laten staan.

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 10:26

Ik heb ooit in het verleden dit aan mijn paard gegeven, geweldig spul. Paard knapte er erg goed van op !
Ik was toen erg tevreden !!

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-15 10:31

Afbeelding

Foto met de ingrediënten

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 14:23

ik voer nu 6 jaar de producten van Soulmate en ben super tevreden, zelfs mijn DA is om.

standaard krijgen de paarden de 2G en sommige krijgen een Muscle Forte kuur en mijn paarden (Arabische volbloeden die internationaal lopen) doen het fantastisch hierop, ze knappen echt van de kuur op.

daarnaast krijgen ze indien nodig Prebioticum (door dit product is mijn DA om en heeft hij zelfs al 2 klanten van hem doorverwezen en ook zij zijn laaiend enthousiast).

de paarden die mok in het verleden hadden kregen een home made mokzalf met MSN erin en ze hebben nooit meer mok gehad.

sinds van de zomer heb ik ook de electrolyten geprobeerd en ook hierover tevreden.

de mensen die bij mij mijn ervaringen vragen en ik ze dit vertel proberen het ook uit en zijn allemaal super tevreden (en dat zijn best wel veel mensen).

ik ken dus eigenlijk alleen maar super positieve ervaringen en dat van een kleine 30 mensen die het geven :j

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 14:39

Ik blijf het alleen erg jammer vinden dat de samenstelling er niet volledig op staat.

TS. je wist van te voren niet dat je paard zo zou reageren op het supplement toch? Dus je hoeft jezelf niets kwalijk te nemen ;)

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:26

Ik geef nu ruim 2,5 jaar dagelijks de 2go. Zeer tevreden over. Ook heb ik twee jaar geleden een kuur muscle forte gegeven, hij knapte daar erg van op, was veel losser in zijn lijf en de spieren kwamen weer terug. Heb echt totaal niets aan zijn gedrag gemerkt. Zou het zo weer geven als dat nodig mocht zijn.

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 09:51

Ook een tijdje de 2G gegeven icm de glucosamine van Soulmate.
Paard kan niet goed tegen suikers, maar was volgens de verkoper geen probleem.

Paard aan de diarree en somber in zn vel. Gestopt, en mijn oude vrolijke paard weer terug..... Geen Soulmate meer voor mij en erg storend dat de ingredienten niet vermeld staan.....