Ik heb voor mijn tinker merrie betadine shampoo nodig en nu zei de dierenarts vandaag oooohh dat kan je gewoon bij de drogist halen maar nu kom ik er achter dat je het dus nergens meer kan krijgen..
Iemand een website waar ik het nog wel kan krijgen?
Is het ondertussen weer te koop? Kan me herinneren dat er een poosje terug een topic voorbij kwam, dat betadineshampoo uit de schappen was gehaald of iig niet meer verkrijgbaar om blablabla reden.
2Horsxe7
Geplaatst: 22-09-15 16:27
Ik denk dat je gewoon op internet moet opzoeken en misschien is het nog te koop in Duitsland ? of natuurlijk ergens anders.
Je kunt het dan bestellen uit Duitsland
Anoniem
Geplaatst: 22-09-15 16:28
Even dit lezen. Het hoe en het waarom wordt niet vermeld.
En als je dan echt goed gaat zoeken, zie je er overal achter staan dat de Betadine shampoo niet leverbaar is.
Anoniem
Geplaatst: 22-09-15 17:37
Juist, reden is dat registratie opnieuw bekeken wordt. En wat er nog zou staan is oude voorraad.
genja
Geplaatst: 22-09-15 17:39
Wij hebben laatst toch weer een levering binnen gekregen in de apotheek dus ze zijn langzamerhand toch weer aan het uitleveren maar voor dat alles weer bevoorraad is zal het wel even duren. ze zullen niet meteen een mega voorraad hebben. (of dit was een "nood"levering) Weet niet wat de klachten zijn maar soms kan je het vervangen door hibiscrub (ook alleen regelmatig leveringsproblemen)
Heb een erg gevoelig vel vandaar ook betadine in gebruik, alleen hibiscrub is niet zo lief heeft te maken met de ingrediënten en de wisselwerking met zeep.