Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

cashlee schreef:Bij paarden heb ik er nog nooit van gehoord maar heb zelf wel iets vergelijkbaars gehad.
Mijn melkgebit was mooi en compleet. Tijdens/na het wisselen zijn er 2 tanden niet terug gekomen, snijtanden. Er zijn toen foto's van mijn kaak gemaakt maar de tanden waren nergens te zien. Volgens tandarts zijn onze gebitten aan het evalueren en gaat het steeds vaker voorkomen dan mensen deze tanden niet meer ontwikkelen. Deze gaten hebben ze natuurlijk mooi opgevuld met bruggen.
Op mijn 17e of 18e kreeg ik ineens enorm veel last van mijn kiezen. Al mijn verstandskiezen waren er al uit en de tandarts kon de pijn (bovenin achterste kies aan beide kanten) niet verklaren.
Weer zijn er toen foto's gemaakt en wat bleek? Ik kreeg daar nieuwe kiezen!
Deze zijn zonder al te veel problemen tijdens een chirurgische ingreep verwijderd. Weet nog dat de artsen het erg bijzonder vonden.
Verder kan ik je helaas niet helpen, succes maandag!
Katharinaa schreef:

cashlee schreef:Was me vergeten te abonneren op je topic, dus ik lees nu pas je vragen.. Hopelijk heb je inmiddels al duidelijkheid gekregen?