Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Celine_Famke schreef:Famke staat al op een 'dieet' met zo min mogelijk suiker, ivm de 'zomereczeem'.
Ze staat zomers op het weiland 24/7 en in de winter 's nachts op stal met kuilgras (onbeperkt).
Als we niet rijden krijgt ze een kwart schep Subli dieetmix en als we wel rijden krijgt ze een hele schep Subli dieetmix.
dorientjuh schreef:Celine_Famke schreef:Famke staat al op een 'dieet' met zo min mogelijk suiker, ivm de 'zomereczeem'.
Ze staat zomers op het weiland 24/7 en in de winter 's nachts op stal met kuilgras (onbeperkt).
Als we niet rijden krijgt ze een kwart schep Subli dieetmix en als we wel rijden krijgt ze een hele schep Subli dieetmix.
Ik geloof niet dat je snapt dat 'zo min mogelijk suiker' ook betekent:zo min mogelijk gras en kuilgras. Dus eigenlijk: gewoon niet.
Heb je je paard laten testen op IR?
Ik voer magnesium van de Boerenbond / Welkoop. Ik voer het door een handje slobber.
fluffyfox schreef:Neem eens contact op met Eva Keeman.
Zij kan jou vast verder helpen.
Hier ook een IR pony. Maar door een lifestyle change zie je dat er nu niet meer aan terug