Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dino_x schreef:Oke, ik weet wel dat paarden (en mensen) met dry-needling eerst een grotere reactie kunnen hebben op die spier of pees. Dit omdat die spier of pees dan even extra geiriteerd wordt, maar daarna moet het een bevrijdender gevoel geven en er moet minder spanning op komen te staan.
Sleeper schreef:Dry needling kan zo pijnlijk zijn. Heb je het zelf weleens ondergaan? Je hebt ook een accupunctuurcreme die je smeert op de drukpunten. Mijn paard heeft meer dan eens accupunctuur ondergaan, niet voor blessure's maar voor inwendig ongemak. In combi met 'natuurlijke' medicijnen altijd gewerkt. Het kan inderdaad zo zijn dat klachten eerst erger worden maar dat zou snel minder moeten worden.
Sleeper schreef:Dry needling kan zo pijnlijk zijn. Heb je het zelf weleens ondergaan?
[***] schreef:Sleeper schreef:Dry needling kan zo pijnlijk zijn. Heb je het zelf weleens ondergaan?
Klopt Sleeper! Ik heb het ook gehad, maar dat was echt niet grappig. Ook de pijn die ik daarna had was vreselijk. Ik weet niet veel over accupunctuur, maar hetgeen ik gezien en gehoord heb is dat het veel minder (of eigenlijk helemaal niet) pijnlijk is.
Sleeper schreef:Dry needling kan zo pijnlijk zijn. Heb je het zelf weleens ondergaan? Je hebt ook een accupunctuurcreme die je smeert op de drukpunten. Mijn paard heeft meer dan eens accupunctuur ondergaan, niet voor blessure's maar voor inwendig ongemak. In combi met 'natuurlijke' medicijnen altijd gewerkt. Het kan inderdaad zo zijn dat klachten eerst erger worden maar dat zou snel minder moeten worden.
debravanesch schreef:Dino_x schreef:Oke, ik weet wel dat paarden (en mensen) met dry-needling eerst een grotere reactie kunnen hebben op die spier of pees. Dit omdat die spier of pees dan even extra geiriteerd wordt, maar daarna moet het een bevrijdender gevoel geven en er moet minder spanning op komen te staan.
Dan ben ik toch al wat gerust gesteld. Ik geloof wel dat de werking hiervan werkt. Vandaag ging het eigenlijk inderdaad al wat beter