Ja vorig jaar dierenarts geweest. Metacam en rust gehad. Toen was het ook weer "over". Het komt af en aan eens opzetten. Niet elke week eens maar eens in een half jaar ongeveer. Dierenarts zei destijds dat als het met rust niet over ging dat ze naar de kliniek moest want hij kan er niet in kijken.
Toen ze het de 2e x Had is er een fysio bij geweest. Omdat als het in de weke delen zit, dat mij de beste optie leek. Ook eens een chiro er bij gehad en op wat kleine blokkades na geen spannende dingen.
Maar als een rit van 30 km met een km vreter per sang al klachten geeft, of na het beslaan, dan zit er iets niet goed.
Ik dacht ik kan weer een paat er bij halen maar omdat het terug keren klachten zijn lijkt me dit beter.
Ergens denk ik aan artrose of kissing spines.
Waarom artrose: ze heeft verbeend Hoef kraakbeen en dat is toch een soort artrose
Kissing spines : ellende van hier tot Tokyo gehad met niet passrnde (te krappe) zadels...holle rug..lastig nagevelijk te rijden en mischien eigen schuld..ik rij alleen buiten en dressuur vrijwel niet..*als dit het is ben ikzelf degene die dit veroorzaakt heeft en is het wel dubbel zuur..bah*
We gaan het beleven dinsdag.