Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mandy schreef:dank je wel voor je reactie.
Is dat magnesium van een bepaald merk. of is dat vergelijkbaar?
Ik heb mijn paard ook een tijdje extra magnesium gegeven omdat hij op bepaalde momenten zo in de stress schoot. Hij blijft die spanning ook vreselijk lang vasthouden en dan is er geen land meer met hem te bezeilen. Het nadeel vond ik alleen dat de magnesium ervoor zorgde dat hij op zijn normale momenten te rustig werd. Met werken was hij gewoon niet meer vooruit te branden. Daarom ben ik eigenlijk eens de rescuedruppels gaan uitproberen omdat die toe te dienen zijn op het moment dat de stress op speelt. Als ze uitgewerkt zijn ondervindt je er ook geen 'nadelen' meer van zoals ik dit heb ondervonden met magnesium Mandy schreef:Ik begrijp dat het over komt: of ik direct naar een supplement grijp.
Ik rijd nu al een jaar in de groepslessen maar dit stukje veranderd niet. madam staat dan gewoon te piafferen en wordt dan zo druk dat er rijtechnisch niet zo veel meer aan te doen is.
Als ik haar stress level iets omlaag kan krijgen zodat ik het vanuit daar rijtechnisch kan gaan oplossen