Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Polly schreef:Ik snap dat je geschrokken bent maar als dit het eerste incident in jaren is is het dan niet een beetje overdreven om meteen te stoppen met het voer? Ik denk dat we allemaal weleens iets gevonden hebben in voer.
LuCa88 schreef:Tja doe met deze info wat je wilt.
Op de site van Hartog las ik overigens bij de reviews dat er vaker plastic steentjes e.d. In zit.
Frensie schreef:Tja het blijft een natuurproduct...
Kan me voorstellen dat je niet op scherp plastic zit te wachten in je luzerne, maar om het dan zo op bokt te gooien.
LuCa88 schreef:Frensie schreef:Tja het blijft een natuurproduct...
Kan me voorstellen dat je niet op scherp plastic zit te wachten in je luzerne, maar om het dan zo op bokt te gooien.
Precies: het is een natuurprodukt en daar hoort geen plastic in!
Er zullen genoeg mensen zijn die het wel een issue vinden, bezorgd zijn voor het welzijn van hun paarden en wel graag gewaarschuwd worden.
LuCa88 schreef:Frensie schreef:Tja het blijft een natuurproduct...
Precies: het is een natuurprodukt en daar hoort geen plastic in!
Er zullen genoeg mensen zijn die het wel een issue vinden, bezorgd zijn voor het welzijn van hun paarden en wel graag gewaarschuwd worden.
fannetje schreef:Ik heb het vorig jaar ook gehad, contact met Hartog gehad, stuk plastic opgestuurd, maar ze konden de oorzaak niet vinden (was trouwens een groot zwarts stuk, niet te missen). Ik zou een zak vergoed krijgen, maar tot op heden nog niets ontvangen (en verwacht het dus ook niet meer)
JustLizz schreef:fannetje schreef:Ik heb het vorig jaar ook gehad, contact met Hartog gehad, stuk plastic opgestuurd, maar ze konden de oorzaak niet vinden (was trouwens een groot zwarts stuk, niet te missen). Ik zou een zak vergoed krijgen, maar tot op heden nog niets ontvangen (en verwacht het dus ook niet meer)
Als ze een zak zouden vergoeden en je hebt nog niets gehoord, dan zou ik daar gewoon nog een keer achteraan gaan.
Paard doet het er prima op, dus laat het lekker zo, kan mijn energie wel beter gebruiken
fannetje schreef:Ik heb het vorig jaar ook gehad, contact met Hartog gehad, stuk plastic opgestuurd, maar ze konden de oorzaak niet vinden (was trouwens een groot zwarts stuk, niet te missen). Ik zou een zak vergoed krijgen, maar tot op heden nog niets ontvangen (en verwacht het dus ook niet meer)
LuCa88 schreef:fannetje schreef:Ik heb het vorig jaar ook gehad, contact met Hartog gehad, stuk plastic opgestuurd, maar ze konden de oorzaak niet vinden (was trouwens een groot zwarts stuk, niet te missen). Ik zou een zak vergoed krijgen, maar tot op heden nog niets ontvangen (en verwacht het dus ook niet meer)
Ja ik moet het ook opsturen en hoop er wel wat van te horen.
Hier dacht de dame aan de telefoon dat het waarschijnlijk een stuk drainagepijp was. Ze klonk niet echt verbaasd en t feit dat er zo snel een " diagnose" was doet mij idd vermoeden dat ik niet de eerste ben die dit in de luzerne heeft gevonden.
Dit blijkt overigens ook uit diverse reviews op de site van Hartog.
Wilawander schreef:Hooi is een product zo van het land, net als hooi enz. daar vind je ook wel eens rommel tussen. Kan het bedrijf weinig aandoen. Zou me daar ook niet zo druk over maken, mede daar de paarden dit echt niet zo maar even opeten.