Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
listiglistje schreef:is je paard bij de vorige eigenaar behandeld? Zo ja, dan hebben ze geheimhouding en krijg je het dossier never nooit ter inzage.
Heb je het paard zelf daar laten behandelen, dan heb je daar naar mijn idee gewoon recht op om het dossier in te zien.

daantjuhhh schreef:En wat geeft de kliniek als reden op dat ze weigeren. ?
Ik kan inderdaad begrijpen dat als de vorige eigenaar daar ook het paard heeft laten behandelen dat ze niet het hele dossier kunnen sturen.
Maar dan zouden ze in ieder geval een kopie kunnen sturen van het gedeelte waar jij opdracht voor gegeven hebt!
cobiie schreef:daantjuhhh schreef:En wat geeft de kliniek als reden op dat ze weigeren. ?
Ik kan inderdaad begrijpen dat als de vorige eigenaar daar ook het paard heeft laten behandelen dat ze niet het hele dossier kunnen sturen.
Maar dan zouden ze in ieder geval een kopie kunnen sturen van het gedeelte waar jij opdracht voor gegeven hebt!
Reden dat ze dit gewoon niet doen, het dossier bestaat na 6 dagen daar gestaan te hebben uit 50 pagina's (naar hun zeggen).
Ik ben de fokker en er is dan ook geen sprake van vorige eigenaar bij dit paard.
mirgino schreef:ik ben jaren klant van de Lingehoeve en heb alle gegevens
alle foto`s echo`s en de ct scan heb ik op cd gekregen
ook de laatste keer via Erik Bergman[ heeft eigen kliniek nu]
was is afgelopen week met iemand mee naar Bodegraven is een uitgebreid scopie onderzoek van hoofd geweest en veel foto`s gemaakt , maar zij kreeg niks mee
vind ik erg vreemd je betaald een gods vermogen voor zo`n onderzoek....
Dat is een regel bij hun.