Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Willemina_L schreef:Voordat je veel geld gaat uitgeven aan supplementen zou ik er eerst zeker van willen zijn dat je een passend zadel en bit hebt en er geen lichamelijke beperkingen aan ten grondslag liggen als ik jou was. Waar uit zich het moeilijk ontspannen in? Bepaalde oefeningen, een kant of in de aanname van het bit? Bitloos of niet?
Radionx schreef:Een voer zonder melasse en weinig suikers. In Pavo zit best veel melasse en suiker.

Kimnl schreef:Ik geef mijn paard magnesium. Dan wel echte paardenmagnesium van de paardenwinkel!
Dit werkt voor hem heel erg goed. Het maakt ze wat ontspannender en zorgt ervoor dat ze niet zo snel verkrampen.
Laatst was mijn magnesium op, dus ik dacht eens kijken hoe het zonder gaat. Nou hij was weer ontzettend gespannen en hij ging weer als een idioot bokkend de bak door voor elk dingetje. Terwijl hij met magnesium gewoon een heerlijk voorwaarts geconcentreerd paard is. Dus dat geeft wel aan wat het voor hem doet.
Hij krijgt de helft van de aangegeven dosis want bij de hele dosis word die wel erg rustig.
Ik moet er wel bij zetten dat mijn zadelmaker vorige week nog geweest is en elke 3 maanden komt net zoals de osteopaat. Dus ik weet zeker dat zijn spanning daar niet vandaan komt.
dankjewell xx_Lyzet schreef:Osteopaat is 1 augustus geweest & weer goedgekeurd. Helaas vanwege een breuk heeft ze vanaf 15 juli al stil gestaan. Heb er van de week voor het eerst even opgezeten, maar buiten dit om ook als ik haar dagelijks rijd wat ik straks zeker weer ga oppakken, is het zo. Ze wilt gewoon op de een of ander manier niet los laten.
FriesWytske schreef:Wat ik hier mis, heb je les. Zo ja, wat zegt je instructeur/trice.
Kijken of dat iets helpt haha
. Ruim de helft van de pot is in de prullenbak verdwenen in elk geval.