Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mijn ex-hb-er ziet er ook al jaren zo uit en loopt nog steeds fris en fruitig rond.
Britt_Sisi schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het in het echt erger vind als op de foto. Wat ik in het echt vind is dan ook geen gezond gewicht voor geen enkel paard en daarom maak ik mij zorgen. Ik heb nog een foto van een paar weken geleden. Die zal ik even opzoeken.

Britt_Sisi schreef:Ze eet wel gewoon met graasmasker, dat is ook het enige wat ze doet als ze de wei op gaat. Gelijk eten! Het gras is kort en er is geen mogelijkheid om haar op een stuk land met meer gras te hebben.
Vragen m.b.t de hoeven/hoefsmid zal patricia even moeten beantwoorden. Hier ben ik nooit bij.
Edit: rond de tijd van de foto in mei is ze inderdaad getest op cushing omdat wij dit zelf ook dachten. Hier is niets uitgekomen, geen cushing dus.
En met sterk vermagerd bedoelde ik niet dat ze een graatjespakhuis is maar ze is gewoon ineens heel veel afgevallen(sterk vermagerd) zonder echte reden