Kleinverpakking Pavo Podo Grow

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

__elise__

Kleinverpakking Pavo Podo Grow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 18:38

Hallo,

Weet iemand of er kleinverpakkingen beschikbaar zijn van de Pavo Podo Grow? Ik voer het mijn jaarling mini (ongeveer 1 meter) bij. Zij hoeft maar een 100-200gr. per dag en ik doe veel te lang met een zak van 20kg! Hierdoor is het niet meer vers en vraag me af het überhaupt nog de goede voedingswaarde heeft. Weggooien vind ik ook zonde.

Eventueel andere voederlijn wat ook speciaal voor jonge paarden is en beschikbaar is als kleinverpakking mag aanbevolen worden.

Groetjes,
Elise

ZzzeiN

Re: Kleinverpakking Pavo Podo Grow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 13:34

Pavo podo care??

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 14:55

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 15:01

Inderdaad of in een goede afsluitbare ton, ernaast kleiner tonnetje die je dagelijks kunt open maken. Hoe minder lucht er bij de grote ton komt Hoe verser het blijft.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 15:16

Ik voer in de winter bij en vul mijn voerton dan helemaal, wat niet op is aan het einde van de winter voer ik het jaar daarop weer. Met een goede ton kun je voer lang bewaren.

Edit: Tablet typo's

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 09:35

Bedankt iedereen voor de reacties! De verpakking voor Podo Care spreekt me wel aan, maar de prijs :oo Dit is wel heel veel duurder en heeft volgens mij geen toegevoegde waarde op de Podo Grow. Ik hou het dan maar gewoon op de Podo Grow en heel goed de ton afsluiten. Die laat ik nu nog weleens openstaan :o

CharlieVM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 09:39

Podo Care hoef je nog veel minder te voeren dan Podo Grow, ik denk dat voor een mini jaarling 50 gram volstaat. Het is een supplement. Ik doe voor mijn kruising New-Forest ruim anderhalve maand met een zakje, en die krijgt 1,5 maatbekertje (150 gram). Je kunt het eventueel mengen met wat muesli, die je bij pavo ook in kleinverpakking kunt krijgen.

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 11:09

Dat is dan wel weer interessant. Het scheelt ook aanzienlijk in suikers, namelijk 2,5 gram (Care) t.o.v. 34 gram (Grow) per voerbeurt. Toch wel interessant voor zo'n kleintje, zeker ivm gevoeligheid HB.