Mijn pony heeft nu ongeveer 3/4 dagen een snotneus, het snot wat eruit loopt is wit kleurig maar niet dik.
Ook als ze brokjes krijgt lijkt het alsof ze goed eet maar daarna laat ze het in propjes uit haar mond vallen, het zelfde bij stukje wortel ze eet een beetje maar de helft valt er weer uit.. Wat mij opviel is dat als ze aan de liksteen heeft gelikt dat het vlot daarna weer een beetje een snotboel word, het stroomt er niet uit maar het valt wel op. Ze staat al haar hele leven 24/7 buiten en ze is in mei 5 geworden. Nu merkte ik ook als ik het hoofdstel in wou doen dat ze een beetje tegen stribbelt, wat eerst niet zo was.
Met rijden heeft ze last van helemaal niks. Ze snotterd niet, ze doet niet moelijk met haar hoofd. Maar als ik niet rij of met haar werk begint het weer te komen.. Verder is ze niet suf en loopt ze gewoon vrolijk de wei door, en met rijden is ze nogsteeds m'n fanatieke meid die het super vind om voor je te werken! 3 weken geleden heeft ze de inentingen voor influenza en tetanus gehad misschien kan het daar ook nog aan liggen? Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt,Wat ook nog blijkt is dat de eigenaar van de stal waarze staat 3/4 dagen geleden sneetjes brood heeft gevoerd...
ik ben hier zelf echt niet blij mee... Zetmeel kan zich uitzetten en blijven plakken bij de slokdarm... Kan dit er ook mee te maken hebben?! Mijn zusje herinderde me eraan, en indd hij vertelde dat hij toen sneetjes brood heeft gevoerd.. Vind dit erg vervelend dat het sws niet in overleg is gegaan over voeren..iemand die weet wat het is? Wat ik eraan kan doen? Als het echt fataal kan worden bel ik natuurlijk meteen de DA, maar ik wacht eerst maar even wat tips/reacties van jullie af
Groetjes Isabel en snotterkusjes van Nora,