Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xwildhorse schreef:ik heb in de tijd dat ik haar heb maar 3x gereden en heel rustig aangedaan, doe horsemanship dus rijden is voor mij niet belangrijk. toen ik merkte dat ze pijn had ook niet meer op gezeten, maar heb haar 3 weken heel lang laten rusten en daarna merkte ik dat ze weer wil werken, ze gaat dan bokken gek doen en hard galopperen zonder dat ik het vraag. op begin mek je niks, maar hoe langer ze loopt hoe moeilijker ze gaat lopen, mij stelde wel teleur dat toen ik de dierenarts belde ik als eerst ontsteking-pijn remmers aangesmeerd kreeg terwijl ze niet weten wat er met haar aan de hand is. je ziet het ook niet heel erg, ze loopt niet kreupel of hinkelt maar geeft een klein knikje, en haar gedrag verandert, maar gister liep ze moeilijk met stappen maar zodra ze in de bak stond en wou zien hoe ze liep lip ze heel sierlijk met oortjes naar voor en opzei met ruimen passen en galop en gek doen

. Dat was echt niet iets wat te verhelpen was met een pijnstillertje of een simpel ontstekingsremmertje, het moest worden weg gespoten.