Ik heb sinds een paar maanden een 4 jarige ruin, maar hij is zo slaperig, sloom, weinig energie, en hij hoort veel vrolijker en actiever te zijn voor zijn leeftijd. Nou is het geen heethoofd maar het lijkt nu net een opa!
We zijn goed bezig met hem voorwaarts te krijgen wat nu ook met sprongen voor uit is gegaan maar je ziet aan hem dat hij het niet leuk vind. Ook vind ik zijn vacht wat apart. Toen hij bij mij kwam was hij geschoren nooit gevraagd waarom totaal niet bij nagedacht maar achteraf denk ik toch, waarom zou je een paard voor de zomertijd scheren...? Hij zweet nu ook wel veel, zeker met het warme weer van afgelopen weken was het verschrikkelijk. Ik dacht eerst dat het snel beter werd en dat hij moest wennen aan het voer, ( daar had hij moeite mee) maar het is nu nog steeds niet helemaal goed, al moet ik zeggen dat zijn vacht wel iets verbetert is maar niet hoe het hoort te zijn.Ik heb ook een bloedtest gedaan. Daar was alles goed en de DA zei dat hij kerngezond was. Maar ja, bij zo'n standaard bloedtest kijken ze natuurlijk naar vitamine, mineralen etc. Ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn. Cushing dacht ik ook misschien wel aan maar ik vraag me af hoe jullie er over denken..
Liefs Angelina.