Kalmeringsmiddel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EmmApollo

Kalmeringsmiddel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-15 16:50

Hallo,

ik ben dus opzoek naar een kalmeringsmiddel voor mijn pony op de trailer.
Het mag dus niet te zwaar zijn! ;) Het is niet de bedoeling dat hij gaat omvallen ofzo :n

Ik las hier op Bokt over Rescue Remedy van Bach. Maar wou graag wat info over hoe een wanneer r-toedienen en eventueel waar je het kunt kopen (online) of in Oost-Vlaanderen (België) :)

Bedankt!

Anoniem

Re: Kalmeringsmiddel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 16:57

Rescue Remedy hebben ze in Nederland gewoon bij de drogist. Voor wedstrijden was het altijd paar druppels voor paardje en een druppeltje voor [naam], en dan gingen we allebei als een trein. Werd er niet per se suf van, maar wel een beetje 'leeg'.

EmmApollo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-15 17:06

Emmaa_ schreef:
Rescue Remedy hebben ze in Nederland gewoon bij de drogist. Voor wedstrijden was het altijd paar druppels voor paardje en een druppeltje voor Emma, en dan gingen we allebei als een trein. Werd er niet per se suf van, maar wel een beetje 'leeg'.

En hoelang ervoor diende je het toe? 1 dag? 1 uur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 17:07

Half uurtje voordat ze de trailer op moest gaf ik meestal een paar druppels. Kostte me alsnog wel een paar pogingen altijd, maar ze ging er in ieder geval op en stond relatief rustig.

EmmApollo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-15 17:22

Bedankt! :)