Ik was laatst bij een kennis van mij en hij was de bakjes met voer voor zijn paard aan het klaarmaken, nou hadden we het vervolgens over de supplementen die hij erin deed. Hij vertelde over de bloedverdunners die hij erin stopte. Vroeger heeft het paard afgescheurde pezen gehad, hiervoor hebben zij toen bloedverdunners aan hem gegeven om de doorbloeding in de pezen te stimuleren. En eigenlijk zijn ze dit dus blijven doen. (hier hoef ik verder geen commentaar op ivm dit de aanleiding is van het verhaal
)
Ik was zo verbaast toen ik dit hoorde! Ik vroeg natuurlijk waarom er zo'n groot prijsverschil is terwijl het over hetzelfde product gaat, hij vertelde dat een dierenarts elke prijs mag vragen voor de producten die hij verkoopt en dat een apotheek dus de bodemprijs moeten vragen voor een product. Ik had dit dus echt totaal niet verwacht!
Nou vroeg ik mij af of er meer mensen zijn die zo'n zelfde gebeurtenis hebben meegemaakt en over wat voor soort product dat ging/gaat?
Misschien kunnen we elkaar dmv deze manier helpen met geldbesparen

ps: kijk natuurlijk wel goed of het precies hetzelfde product is
de mens en het paard zijn allebei zoogdieren dus er zijn vast meer dezelfde producten!