Onlangs heeft Cavalor de Vitacrunch op de markt gebracht. Vroeg mij af of er mensen zijn die dit al geprobeerd hebben?
Ik heb mij eergisteren een zak gekocht. Sprak mij wel aan: alle vitaminen en mineralen die een paard nodig heeft met bijna geen suiker en zetmeel. Ideaal voor mijn jong paard dat wegens een ernstige blessure de rest van haar leven op de weide slijt en dus redelijk bijkomt in de lente/zomer.
Helaas is ze ook een vrij kieskeurige eter en vond ze het spul eerst niet te vreten. Het leek mij ook wel maar een droge bedoening zo een blok en aangezien zij wel vrij graag brij eet heb ik hem gisteren met water gemengd (was nog niet zo evident). Ze at het wel op nu, maar toch met lange tanden...
Anyway
Hopelijk zijn er nog mensen die ervaringen kunnen delen!Misschien nog even vermelden dat ze hiervoor de Fiberforce kreeg van Cavalor, maar aangezien ze zo dik werd kon ik daar niet voldoende van geven om in haar vitaminen en mineralen behoefte te voldoen, vandaar
Voor geperste lucerne met wat vitaminen en mineralen erdoor is dit naar mijn idee echt ontzettend duur!Ben je denk ik goedkoper uit als je een vitaminen brokje geeft door wat lucerne