Weet iemand wat dit is? Ik durfde het niet te voeren in de angst dat het gedroogd sjkk is..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Brainless schreef:gonnyvdz schreef:jacobskruiskruid denkt mijn vader (boer)
Jkk vormt geen witte pluis na uit bloeien.
Melkdistel en biggenkruid (oa) wel en deze zijn niet schadelijk.
Tillie20 schreef:Ik zie geen bladeren aan de stengel zitten, wat betekend dat deze plant alleen een wortelrozet heeft gehad(zoals een paardenbloem bijvoorbeeld). Jaboskruid heeft normale bladeren aan de stengel zitten. Deze plant is een gele composiet met wortelrozet, veel meer kan je niet echt eraan afleiden omdat je de bloem niet hebt, alleen de vruchtjes.
Azmay schreef:Tillie20 schreef:Ik zie geen bladeren aan de stengel zitten, wat betekend dat deze plant alleen een wortelrozet heeft gehad(zoals een paardenbloem bijvoorbeeld). Jaboskruid heeft normale bladeren aan de stengel zitten. Deze plant is een gele composiet met wortelrozet, veel meer kan je niet echt eraan afleiden omdat je de bloem niet hebt, alleen de vruchtjes.
Ok, maar de gedroogde bladeren laten makkelijk los, dus ik zou het niet uit sluiten.