Pollen alegrie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HurriBurry

Pollen alegrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-15 11:00

Zoals een van mijn andere topics ook al gaan.
Ik 'denk' dat mijn paard een alergie heeft voor een stofje in de lucht.
De DA is ook al geweest om naar zijn tanden te kijken, op wat scherpe puntjes na was er niets aan de hand.
Zij advieseerden mij een netje voor over zijn neus, dit heb ik nu ook gebruikt maar helpt echt totaal niet.
Ik heb geen idee of er een oplossing is. Ik en mijn paard zijn er totaal klaar met dat geschud en gebries.
Ik hoop dat een van jullie mij en mijn paard kan helpen

Anoniem

Re: Pollen alegrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 11:10

Ons paard had heel erg pollen allergie. Zo'n netje maakte hem alleen maar kwaad en koste wat het kost moest het eraf.
Wij gaven hem 2 schepjes stuifmeelkorrels van de LOKALE imker per dag. Lokaal is heeel belangrijk omdat de pollen in jouw buurt daarin zitten.
Bij ons werkte het echt top en het paard kreeg er weer enorm veel energie van en het schudden nam af... Hopelijk vind je wat!

HurriBurry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-15 13:43

bobje26 schreef:
Ons paard had heel erg pollen allergie. Zo'n netje maakte hem alleen maar kwaad en koste wat het kost moest het eraf.
Wij gaven hem 2 schepjes stuifmeelkorrels van de LOKALE imker per dag. Lokaal is heeel belangrijk omdat de pollen in jouw buurt daarin zitten.
Bij ons werkte het echt top en het paard kreeg er weer enorm veel energie van en het schudden nam af... Hopelijk vind je wat!

Oke, ik ga op zoek.
Bedaannnkktt!!