Slimme technologie voor paarden enquete

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SmartTack

Slimme technologie voor paarden enquete

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 19:03

Beste paardenliefhebbers,

Wij zijn een groep jonge ondernemers en verrichten onderzoek naar de mogelijkheden in het ontwikkelen van ‘slimme’ producten, die het voor rijders en dierenartsen mogelijk moet maken om het beste uit hun paard te halen. Het doel van dit onderzoek is proberen om te achterhalen wat de behoeftes zijn van rijders in verband met de gezondheid en prestaties van een paard.

Wij hebben toestemming van de beheerders van dit forum om de link naar onze enquete in deze topic aan te bieden. Uw mening is belangrijk, dus vragen wij uw medewerking aan ons onderzoek! Het (anoniem) beantwoorden van de vragen kost ongeveer vijf tot tien minuten.

VUL HIER AUB DE ENQUETE IN : https://qtrial2015az1.az1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3yB5LD1RMkLrMz3 !!!

Wij bedanken u alvast voor het deelnemen aan ons onderzoek. Uw mening is van groot belang, bovendien creëren we een inzicht in de behoefte aan technologische vooruitgang in de paardenwereld!

Met vriendelijke groet,

Kyra Hendrix
Jurgen Buuts
Team Smart Tack
Laatst bijgewerkt door Gini op 21-07-15 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overmatige opmaak uit titel gehaald

SayaJones

Re: !! SLIMME TECHNOLOGIE VOOR PAARDEN ENQUETE !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 19:15

Oh mijn God, wat een lijst, ben zo'n 20 minuten bezig geweest :')

Wel een interessante, ik heb hem ingevuld, succes met het onderzoek! +:)+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 19:22

Wat een dráák van een enquete.

Alles is gericht op competitie. Verder "hoevaak controleert u de gezondheid van uw paard". Hoe bedoelen jullie dat? Er zitten véél vage vragen in...

kincsem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 19:22

Ingevuld! Leuk om een keer een Qualtrics studie in te vullen in plaats van ze zelf te maken. Her en der staat nog een spelfoutje en bij de vraag "Welke vitale functies meet u?" was geen mogelijkheid tot 'multiple answers'. Ik weet niet of dat bij deze vraag bewust is gedaan of niet.

SmartTack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 19:26

Hey Just_Sanne,

Bedankt voor je interesse en het invullen van onze enquete! Ook jouw mening is belangrijk in ons onderzoek! Wat betreft het invullen van de lijst hebben wij een indicatie gegeven van de gemiddelde tijd die het kost. Dit is voor iedereen verschillend natuurlijk.

(Overigens is jouw post 10 minuten later geplaatst dan de plaatsing van deze topic ;)).

Nogmaals bedankt voor het invullen!

Vriendelijke groet,

Jurgen Buuts
Team Smart Tack

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 19:29

Ingevuld :)
Helaas niet echt gericht op recreatieruiters, dus ik vond veel vragen lastig te beantwoorden.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 19:31

Vjestagirl schreef:

Alles is gericht op competitie. Verder "hoevaak controleert u de gezondheid van uw paard". Hoe bedoelen jullie dat? Er zitten véél vage vragen in...

Hier precies hetzelfde probleem, discipline 'anders', hoe vaak gaat u op competitie 'anders', hoe vaak komt de dierenarts 'anders'. Ik vroeg me oprecht af of jullie zelf ooit in de buurt van een paard geweest zijn bij de eerste paar vragen. Wie haalt er nou wekelijks een dierenarts bij z'n wedstrijdpaard om te checken? Weet je wat dat kost :')

SmartTack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 19:36

kincsem schreef:
Ingevuld! Leuk om een keer een Qualtrics studie in te vullen in plaats van ze zelf te maken. Her en der staat nog een spelfoutje en bij de vraag "Welke vitale functies meet u?" was geen mogelijkheid tot 'multiple answers'. Ik weet niet of dat bij deze vraag bewust is gedaan of niet.

Bedankt voor je feedback! Dit was eigenlijk niet de bedoeling ;). Wij hebben dit veranderd in 'multiple answers'!

Vriendelijke groet,

Jurgen Buuts
Team Smart Tack

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 19:40

Ik vraag me af of het wel zin heeft voor mij om de enquete te beantwoorden.. het lijkt alsof niet-wedstrijdruiters volledig buiten de enquete (en wellicht jullie doelgroep) vallen?

Daarnaast vond ik het lastig dat één stelling soms twee aspecten behandeld, bijvoorbeeld 'Ik vind de gezondheid en prestaties van mijn paard belangrijk' - Gezondheid ja, prestaties niet... en dan? :+

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 19:44

Oh verrek, dan ben ik echt kippig :')
Je hebt helemaal gelijk

SmartTack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 19:46

Yessy schreef:
Vjestagirl schreef:

Hier precies hetzelfde probleem, discipline 'anders', hoe vaak gaat u op competitie 'anders', hoe vaak komt de dierenarts 'anders'. Ik vroeg me oprecht af of jullie zelf ooit in de buurt van een paard geweest zijn bij de eerste paar vragen. Wie haalt er nou wekelijks een dierenarts bij z'n wedstrijdpaard om te checken? Weet je wat dat kost :')

Bedankt voor je feedback, helaas val je dan niet in de doelgroep :). Toch bedankt voor het invullen van de enquete!

Met vriendelijke groet,

Jurgen Buuts
Team Smart Tack

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 19:47

Is het niet mogelijk om dan in te bouwen dat als je invult dat je geen competitieruiter bent, je direct een melding krijgt met 'Bedank voor uw deelname / Helaas valt u buiten de doelgroep van deze enquete' oid? Dat scheelt mensen een hoop werk :D

Plonspony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 19:57

Ingevuld :)

Interessante enquete.

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 20:00

Een pittige enquete, maar erg interessant.

SmartTack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 20:00

WildWings schreef:
Is het niet mogelijk om dan in te bouwen dat als je invult dat je geen competitieruiter bent, je direct een melding krijgt met 'Bedank voor uw deelname / Helaas valt u buiten de doelgroep van deze enquete' oid? Dat scheelt mensen een hoop werk :D

Bedankt voor je reactie, dit is mogelijk! Wij hebben dit direct ingebouwd.

Met vriendelijke groet,

Jurgen Buuts
Team Smart Tack

eldora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 20:00

ik kom niet veder dan de eerste vraag..
dan zegt ie al dat het klaar is en krijg ik geen andere vragen :')

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 20:12

Ingevuld heb flink geschreven waar het kon ben wel benieuwd wat de uitslagen zijn en vind het ook een zeer interessant onderwerp

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 20:17

Jongens, biecht eens op, hoeveel paarden hebben jullie van dichtbij bekeken en hoeveel eigenaren hebben jullie vooraf überhaupt gesproken?
Dat zijn er beslist minder dan het aantal marketingcursussen die jullie gedaan hebben.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 20:29

Ibbel schreef:
Jongens, biecht eens op, hoeveel paarden hebben jullie van dichtbij bekeken en hoeveel eigenaren hebben jullie vooraf überhaupt gesproken?
Dat zijn er beslist minder dan het aantal marketingcursussen die jullie gedaan hebben.

:D

Ik denk dat je gelijk hebt. Maar dan nog is het idee zeker interessant, overigens ook voor de recreatieruiter die veel tijd en energie steekt in correct trainen. Ik vraag me wel af wat voor budgetten jullie verwachten dat de gemiddelde ruiter heeft. De tijd dat paardensport vooral was voor de elite met geld als water is wel echt voorbij!
Laatst bijgewerkt door troi op 21-07-15 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

SmartTack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 20:32

troi schreef:
Ibbel schreef:

:D

Ik denk dat je gelijk hebt. Maar dan nog is het idee zeker interessant, overigens ook voor de recreatieruiter die veel tijd en energie steekt in correct trainen. Ik vraag me wel af wat voor budgetten jullie verwachten dat de gemiddelde ruiter heeft. De tijd dat paardensport was voor de elite met geld als water is wel echt voorbij!

Bedankt voor jullie reactie! Een van de initiatiefnemers beschikt over een master in strategische marketing inderdaad. Verder heeft ze 5 maanden stage gelopen bij Anky van Grunsven en heeft ze gereden (dressuur) voor het nationale team van Colombia.

Bedankt voor het invullen van de enquete!

Met vriendelijke groet,

Jurgen Buuts
Team Smart Tack

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 20:33

Ah! Ik denk dat jullie probleem dan vooral zit in het idee dat wat zij (kunnen) besteden aan hun paard normaal is voor wat een gemiddelde ruiter (kan) besteden aan zijn/haar paard.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 20:36

Als dat je referentiekader is ben ik bang dat je via bokt aan hooguit een handvol nuttige reacties gaat komen. Zelfs de meest fanatieke wedstrijdruiters die ik ken (die met regelmaat Nederlands en Europees kampioenschappen rijden - en winnen) laten alleen een dierenarts komen als het paard ziek of kreupel is. Deze mensen ga je niet op bokt vinden trouwens, daar hebben ze echt geen tijd voor ;)

SmartTack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 20:55

De opties voor consult bij de dierenarts zijn aangepast. De verhouding tussen de verschillende termijnen lag niet logisch.

Apple

Re: Slimme technologie voor paarden enquete

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 09:41

Leuke enquete! Wel jammer dat je maar 1 discipline kon aangeven, als je voor meerdere disciplines traint moet je dus kiezen.
Ik heb uiteindelijk 1 discipline en 1 paard in gedachten genomen.

SmartTack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 12:45

Apple schreef:
Leuke enquete! Wel jammer dat je maar 1 discipline kon aangeven, als je voor meerdere disciplines traint moet je dus kiezen.
Ik heb uiteindelijk 1 discipline en 1 paard in gedachten genomen.

Bedankt voor je positieve reactie! Wij herkennen het probleem, maar de oplossing die je nu aangeeft is goed! We hebben formulering van de vraag direct aangepast. Er wordt nu aangegeven dat slechts 1 antwoord mogelijk is en kies hierbij de discipline die het beste bij u past, of u kunt de enquete beëindigen.