Een beetje achtergrond:
Ik heb sinds december een (toen 3, nu 4) jarige merrie overgenomen. Ik kende haar al van veulens af aan.
Ze had een aantal problemen in haar bekken, was aan de magere kant en had een slechte hoefstand. Ze is toen klinisch gekeurd door een DA. Helemaal niks aan de hand, toppie
. Ze was snel weer de oude en we zijn aan de slag gegaan om d.m.v. grondwerk en een beetje rijden. Spieren bouwde netjes snel op, ze begon te glanzen en had ook echt zin in het werk.Het probleem:
Sinds een week of 2 terug, toen het zo warm was, werd ze opeens heel sloom. Ik gaf de hitte de schuld en heb haar dus tot het een beetje afkoelde maar het rust gelaten.
Maar ze blijft eigenlijk wel heel sloom, ze wordt pas weer een beetje voorwaarts als ik echt boos word.
Verder loopt ze niet anders/onregelmatig, haar rug laat ze nog lekker los, ze glanst nog altijd super, is recent ontwormt, en vanmiddag is de tandarts nog geweest voor haar. Het enige wat is is dat ze sloom/afweziger is. Wel aanhankelijk

Is er iets wat ik over het hoofd zie? Kan het wel verveling zijn als de symptomen van de een op de andere dag verschijnen?
Alvast bedankt!