sinds de verhuizing van mijn gezonde paard lijkt het wel alsof alles tegenlijk op ons af komt.
- ze heeft sinds een paar dagen door de vliegen pus uit haar ogen,vliegen gordijntje hielp niet. Nu maar een heel masker en oogzalf, dit gaat gelukkig al weer beter.
- ze ademt zwaar, da laten komen. Reactie op pollen, daardoor vernauwing van luchtwegen (bronchitis achtig) en nu respulmin voorgeschreven gekregen. Sinds ik dit 2 dagwn voer loopt er continue snot uit haar neus... tot het extreme toe. Wat zeggen jullie? Ik heb t idee dat het door de respulmin komt, dus stoppen met die handel.
- haar maag is volgens de osteopaat van streek, die zei dat ik groene leem, 2x daags 2 eetlepels moet voeren? Maar ik lees horrorverhalen over ronddwalende chip enz? En mag er geen metaal aankomen? Dus metalen voerbak mag niet?
-ineens een enorme mok (droge) uitbraak, terwijl ze een super schone, droge stal heeft tegenwoordig! Ze is bang voor scheerapparaat, dus ik dacht de sokken maar handmatig af te knippen en dan met betadine wassen en insmeren met zalf?
Ik zie t even niet zzitten... het lijkt wel alsof ze ineens alles tegenlijk heeft, arm dier.

Iemand ideeën of tips voor me?
Groetjes
! En wat betreft alle andere kwaaltjes, volgens hem ligt haar imuunsysteem even plat door alle stress. Dit trekt weer bij, alles behandelen en dan over een paar weken zal ze weer wat beter overal tegen kunnen. Gelukkig! Was echt zo bezorgd