Ervaringen Vitella Horse Care muscle maker whey proteine

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

J_Onne

Ervaringen Vitella Horse Care muscle maker whey proteine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-15 11:51

Hallo!

Heeft er iemand ervaringen met de muscle maker whey proteine van Vitella Horse Care?
Ik ben op zoek naar een supplement ter bevordering van de spieropbouw voor mijn paard. Deze moet namelijk nog wat meer kracht ontwikkelen om uiteindelijk wat meer gesloten en gedragen te kunnen lopen. Natuurlijk is dit een kwestie van training en tijd, maar een supplement ter ondersteuning kan hier wellicht bij helpen. In het verleden heb ik Equitop myoplast gevoerd, maar dit is vrij prijzig.

Nu ben ik best geinteresseerd in sport en voeding, en is het voor een sporter, zeker bij spieropbouw, belangrijk dat deze voldoende eiwitten binnenkrijgt. Daarom worden er vaak eiwitproducten aan het dieet toegevoegd, bijvoorbeeld in de vorm van een proteineshake.
Zou dit voor een paard anders zijn? Myoplast bevat bijvoorbeeld 26,1% eiwit, waar bovenstaand supplement van Vitella 76% eiwit bevat. Is dit laatste supplement dan niet veel efficienter? En dus ook goedkoper?

Ik hoor graag ervaringen en/of feedback!

Bedankt!

pleiada

Re: Ervaringen Vitella Horse Care muscle maker whey proteine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 15:29

Ben ook wel benieuwd!

meikie

Re: Ervaringen Vitella Horse Care muscle maker whey proteine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 21:29

Luzerne gaan voeren helpt ook erg goed. Daar zitten makkelijk opneembare eiwitten in en in combinatie met de training levert dit mooie bespiering op.