Sarnacuran en warm weer?

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne, SayaJones, Nicole288, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Joeptje

Sarnacuran en warm weer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-15 08:35

Hoi Bokkers,

Ik heb al enkele topics over Sarnacuran uitgeplozen, maar vind nergens meer info mbt het gebruik van Sarnacuran in combinatie met heet weer.

Ik heb van mijn da sarnacuran gekregen tegen de luis. Ik wou de paardjes vanavond wassen, maar ben me toch wat zorgen aan het maken ivm de hoge temperaturen en zon de komende dagen. Kan ik beter wachten of is het product dan in die mate al ingetrokken? De dierenarts heeft hierover niets gezegd en de bijsluiter zegt ook niets over zon. Is het een gevaar als ze vanavond bij elkaar kroelen?

Bedankt al voor jullie raad!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 08:40

Gewoon doen hoor,kan prima.
het is een middel tegen luis en niet tegen paard he, je kunt gewoon behandelen hoor :j

A woman needs two men in her life - the horse of her dreams and a jackass to pay for it.

Joeptje

Re: Sarnacuran en warm weer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-15 09:40

:-) bedankt, ben er gewoon als de dood voor dat ze een allergische reactie of dergelijke krijgen. Maar ben die luizen ook zo moe dat ik ze ook weer snel wil behandelen..

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 10:34

Gewoon doen, ik ben ook bekend met luis en als het nodig is dan behandelen we ze gewoon , als het maar droog blijft anders spoelt het middel er weer af en dan werkt het minder goed

A woman needs two men in her life - the horse of her dreams and a jackass to pay for it.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie