Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Yontheke schreef:Heel eerlijk?
Ik zou een paard nooit een operatie aan doen met zo weinig slagingskans. Wil de eigenaar eventueel een dure grasmaaier?
Ik heb zelf de nodige ellende met paarden en als deze van mij zou zijn, zou ik hemelen. Ik denk dat je het paard daar het meeste plezier mee doet.
jesito schreef:Yontheke schreef:Heel eerlijk?
Ik zou een paard nooit een operatie aan doen met zo weinig slagingskans. Wil de eigenaar eventueel een dure grasmaaier?
Ik heb zelf de nodige ellende met paarden en als deze van mij zou zijn, zou ik hemelen. Ik denk dat je het paard daar het meeste plezier mee doet.
Beetje rare uitspraak, waarom zou je het paard hier een plezier mee doen.
Het is een super jong en vitaal paard dat bruist van de energie.
Ik denk dat ie best geniet van der leven als grasmaaier.
Maar het is idd de vraag of je 15 a 20 jaar een paard zo wil hebben staan zonder er iets mee te kunnen.
Zakelijk gezien zou je een dergelijke beslissing moeten maken om niet jarenlang met een onbruikbaar paard te zitten en maak je deze beslissing dus meer voor jezelf.
Maar hier komt ook een groot stuk emotie bij kijken en het is gewoon een heel lief, vriendelijk en eerlijk paard waar een band mee op is gebouwd.
Eigenaar zou graag zien dat het paard een plek krijgt waar die gewoon lekker kan lopen, maar ik ben heel bang dat ze in de handel komt met alle gevolgen van dien.
Voorlopig blijft het paard lopen tot en of er een geschikte oplossing komt.
Maar we waren ook vooral naar ervaringen op zoek, maar meningen staan natuurlijk vrij.
Vaak geeft dat wel een bepaalde vorm als je er zo over gaat nadenken, maar hou het wel een beetje netjes het is al moeilijk zat.

jesito schreef:Dat was ook niet wat ik insinueerde hoor.[naam], Bij dit paard zijn idd röntgen gemaakt en echt een blinde kon deze grote woekering zien zitten, het is dus echt wel een ernstige vorm en de diagnose hoeft niet over getwijfeld te worden.
Integendeel.KoudbloedKim schreef:jesito schreef:Dat was ook niet wat ik insinueerde hoor.Koudbloedkim, Bij dit paard zijn idd röntgen gemaakt en echt een blinde kon deze grote woekering zien zitten, het is dus echt wel een ernstige vorm en de diagnose hoeft niet over getwijfeld te worden.Integendeel.
Jammer dat je niet op mijn andere tip in gaat.