Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pasterza schreef:Horseware, hoeveel druppels Prevalin gebruik jij voor jouw paard? Hetzelfde als voor mensen, dus hetgeen wat op de bijsluiter/etiket staat vermeld of meer dan dat? Gebruik je het enkel op de dagen dat je rijdt of ook op de dagen dat je niet rijdt?
Pasterza schreef:Is er met de guardin mask niet het risico dat de 'gaatjes' dicht komen te zitten door de regendruppels? Dat is namelijk waar men voor waarschuwt met de gewone maskers. Of zal het gebruikte materiaal verschillen waardoor dat niks mogelijk is?
Geen bijzondere eigenlijk, gewoon één van stof(niet UV-werend geloof ik). Pasterza schreef:Is er met de guardin mask niet het risico dat de 'gaatjes' dicht komen te zitten door de regendruppels? Dat is namelijk waar men voor waarschuwt met de gewone maskers. Of zal het gebruikte materiaal verschillen waardoor dat niks mogelijk is?
Pasterza schreef:Ook ik heb een headshaker. Reageert zeer heftig op zonlicht, maar ook op pollen, vliegjes en (mot-)regen. Een neusnetje maakt een aanzienlijk verschil (ookal vind ze dat kriebelen en schuurt ze het stuk wanneer ze de kans krijgt) maar i.c.m. een oogkapje wordt het nog minder.
Ik heb de Field Relief Midi van de paardendrogist, die houdt door de zachte rollen boven en onder de ogen mooi vrij en door het elastische randje sluit het mooi aan. Met UV filter, blokkeert 80% van de UV stralen. Met regenachtig weer (motregen) durf ik geen masker te gebruiken, daar zoek ik nog iets voor.
Horseware, bedankt voor de tip! De Prevalin oogdruppels en neusspray ga ik zeker proberen