Iemand ervaring met Equistro Flexadin?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NesyD

Iemand ervaring met Equistro Flexadin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 20:23

Ben op zoek naar ervaringen over de Equistro Flexamin bij pony's/paarden met artrose. Het zou het proces van artritis/artrose stil leggen.

Zowel goede als minder goede ervaringen zijn welkom ;-).

Graag ook erbij vermelden hoe lang het heeft geduurd eer je verbetering zag (ook al is dat natuurlijk per paard verschillend).

Alvast bedankt ;-)!!

Ginae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 17:26

Beste NesyD,

Sinds augustus 2015 gebruik in Equistro Flexadin UCII bij mijn paardje. Hij heeft een lichte vorm van artrose in zijn heiligbeen (a/d rechterzijde) en SI gewricht (A/d linkerzijde. Ik merkte na 1,5 maand al zeker verschil in de afname van spierspanning boven zijn bekken (compensatie), hij kon zijn bekken weer meer kantelen en werd soepeler in zijn bekken. Ik gebruik het nog steeds en ik ben meer dan tevreden :j

Overigens heb ik de gewrichten daarvoor al wel laten inspuiten en vervolgens een Tildren infuus gedaan. Ik wilde zo veel mogelijk inzetten om de schade beperkt te houden.

Het berichtje is al enige tijd oud.. Heb je het ondertussen zelf ook al uitgeprobeerd? Zo niet, dan kan ik het je van harte aanraden! :j