Wie voer equilin ( balancer, basic, immuno ) ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maris

Wie voer equilin ( balancer, basic, immuno ) ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 15:33

Hallo,

Ik vroeg me af wat de ervaringen zijn met de equilin supplementen ? Ik vind via de zoekfuncties wel hier en daar ervaringen, maar niet een topic ervan ( of heb ik niet goed gezocht, dan :o ).
Waarom voeren sommigen van jullie en de balancer en de basic ?

edit: ooh wacht even Snoekiej @ [VS] Ervaringen Equilin Basic

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-15 17:55

Niemand verder die zijn/haar ervaring met equilin wil delen ?
Waarom geef je b.v. basic en balancer samen ?

Belker

Re: Wie voer equilin ( balancer, basic, immuno ) ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 20:48

Balancer geef je bij weinig hardvoer ter aanvulling van de mineralen.
De basic gaf ik omdat ze daarvan mooier in het lijf kwamen te zitten. Ze werden wat ronder in hun lijf en bespiering. Een paard bij ons op stal krijgt de basic omdat hij erg gevoelig op maag en darmen is. Hij heeft met de basic minder last van.

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 20:53

Ervaring met basic en immuno en enorm tevreden.

We voeren dit nu ongeveer een jaar en eerdere klachten als slecht verharen, slappe mest, gevoeligheid op de darmen, zand willen eten is nu allemaal verleden tijd.

ElskaIsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 20:54

Mijn paard was wat schraal en had tekorten in het bloed. Hij is enorm veranderd door equilin basic. Lichamelijk en geestelijk.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 10:02

dank je wel voor jullie reacties ! Vooral de basic doet dus veel goeds zo te lezen ?!

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 10:09

Ja ik ben ook een tevreden klant!! Ik voer de equilin balancer nu een maandje. Mijn paard kreeg altijd 1/3 schep huismerk basisbrok en hier en daar experimenteerde ik wat met supplementen, conditiebrok, muesli etc. Maar nooit waren er grote verschillen op te merken. Totdat ik via een vriendin een emmer balancer kon proberen. Natuurlijk was ik ook hier sceptisch over, waar kon het altijd proberen toch?!

Heeeeeeeel ander paard!!! Veel soepeler, geconcentreerder en minder kijkerig en gespannen. Het lijkt of ze (hormonaal?) meer rust heeft in haar koppie. Ook zie ik nu al een verschil in bespiering.

Ze krijgt 75g balancer aangevuld met ca 1/3 muesli (pavo). Ik stop niet meer hoor, ik ben echt om haha.